Verhuis je mee?

In de afgelopen maanden is er veel gebeurd bij mij. Met mij…
Eigenlijk kan ik wel zeggen dat er in de afgelopen jaren heel veel gebeurd is natuurlijk. Al die jaren heb ik daar veel over geschreven. Hier, in mijn dagboek en soms ook als columnist in de papieren vorm.

Een paar maanden geleden ging bij mij het licht zowel letterlijk als figuurlijk uit. Mijn lijf deed niet meer wat het moest doen en mijn hoofd leek meer op een enorme pot watten, gedrenkt in mistige flarden.

In die tijd ontdekte ik pas hoeveel vrouwen er om me heen stonden die me vasthielden, naar me luisterden, mij lieten uithuilen en soms ook een spiegel voorhielden, hoewel dat laatste soms ook weleens lastig was. 

Nu het weer wat beter met me gaat, wil ik graag opnieuw beginnen met schrijven. Een schone lei is dan wel zo lekker.
Ik ga dus naar mijn eigen website en blog daar door. 
Het zal een blog worden over vrouwen, voor vrouwen, hun wijsheid, de tips die al sinds vrouwenheugenis aan elkaar wordt doorgegeven.
Omdat ik vrouwen zo ontzettend mooi, stoer en wijs vind!

Ga je mee? Ik zie je graag op (ver)nieuwe site van www.gwennie.nl 

20 gedachtes over “Verhuis je mee?

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.